Thursday, November 4, 2010

CeRItA SaL aTy n PerAsaaN....

Segala puji hanya milik Allah, Tuhan sekalian alam. Maha Suci Allah yang menciptakan kami ummat manusia, yang punyai akal, punyai emosi juga nafsu.
Terima kasih Allah, dan ampunkanlah dosa-dosa kami Ya Allah, sungguh kami makhluk yang mudah benar lupa dan alpa.
Lalai dalam melaksanakan amanah dan suruhan. Mudah pula membuat kerosakan dan melanggar suruhan-Mu. Astaghfirullahalazim...

aip..lma gak ta tulis nie.....tiap-tiap kali aku tulis..musti suma sal prob ako....semakin nak dekat peksa nie larh makin bnyak masalah...hurm nie sal aty ako
adoi..masalah toi larh...ako ta tau na bt cmna ag
aku egat na bt ta tau ja...
bt
bila aku bt cm2....aku lagi menderita,..
sakit aty
geram..
suma ada..
bt aku pk-pk alex
buat pa aku kesah sal tue..
just bt do no jewp kan...
tapy
aku takot
takot untuk mencuba ..........
ya allah....
so aku pwn nak cuba jauhi daripada punca masalah nie.....
k,,,,aku coba.........

No comments:

Post a Comment